სსიპ საზოგადოებრიბი კოლეჯი "მერმისი"
აცხადებს ვაკანსიას
სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე პირთა ასისტენტის თანამდებობაზე
განაცხადები მიიღება 17 ნოემბრიდან 23 ნოემბრის ჩათვლით
ელექტრონულ ფოსტაზე: mermisicollege@gmail.com
დანართი N1
პროფესიულ საგანმანათლებლო დაწესებულებებში შეზღუდული შესაძლებლობის და/ან სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე სტუდენტთა მხარდაჭერა პროფესიულ საგანმანათლებლო დაწესებულებაში განათლების მიღების დროს, პანსიონში ცხოვრებისას და/ან საწარმო პრაქტიკის განხორციელებისას.
კერძოდ:
– შეზღუდული შესაძლებლობის და/ან სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე პირთა დამოუკიდებელი ფუნქციონირების უნარების (მობილობა, კომუნიკაციის, თვით–მოვლისუნარები) შეფასება;
– პროფესიული საგანმანათლებლო დაწესებულების და პრაქტიკის მიმღები ორგანიზაციის ფიზიკური გარემოს შეფასება, საჭირო ცვლილებების გეგმის შემუშავება;
– პროფესიულისაგანმანათლებლოდაწესებულებისდაპრაქტიკისმიმღებიორგანიზაციის ფიზიკურიგარემოსადაპტირებაშეზღუდულიშესაძლებლობისმქონეპირისინდივიდუალურისაჭიროებისგათვალისწინებითსტუდენტისდამოუკიდებელიფუნქციონირებისხარისხისგაზრდისმიზნით;
– სამუშაო და სასწავლო მასალის ადაპტირება სტუდენტის სასწავლო და თვითმოვლის აქტივობებში დამოუკიდებელი ფუნქციონირების ხარისხის გაზრდის მიზნით;
– კომპლექსური ადაპტაციების შემთხვევაში რეკომენდაციების წარდგენა პროფესიული საგანმანათლებლო დაწესებულების ადმინისტრაციის წინაშე;
– შეზღუდული შესაძლებლობის და/ან სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე პირთა პროფესიულ საგანმანათლებლო გარემოში და პრაქტიკის მიმღებ ორგანიზაციაში დამოუკიდებლად ფუნქციონირების გაუმჯობესებისთვის ინდივიდუალური გეგმის შემუშავება და მისი განხორციელება ინკლუზიური პროფესიული განათლების სპეციალისტთან და შესაბამისი საგნის პედაგოგთან ერთად;
– განსაზღვრული მიზნების მიმართულებით ინტერვენციის განხორციელება: შეზღუდული შესაძლებლობის და/ან სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე პირთა უნარების გავარჯიშება საგანმანათლებლო გარემოში ადაპტირების მიზნით;
– შეზღუდული შესაძლებლობის და/ან სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე პირთა მხარდაჭერა (დახმარება) სასწავლო და პრაქტიკის პროცესთან დაკავშირებული აქტივობების და ყოველდღიური აქტივობების (მობილობა, ორიენტაცია, კვება, ჩაცმა–გახდა, კომუნიკაცია) განხორციელებისპროცესში;
– პროფესიული საგანმანათლებლო დაწესებულების ადმინისტრაციის მხრიდან ინკლუზიური განათლების მხარდაჭერისთვის და სტუდენტის დამოუკიდებელი ფუნქციონირების გაუმჯობესებისთვის განსაზღვრული (დავალებული) აქტივობების განხორციელება;
– შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე და/ან სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე სტუდენტთა მხარდაჭერა მულტიდისციპლინური გუნდური მიდგომით (პროფესიული სასწავლებლის მასწავლებელთან და ინკლუზიური პროფესიული განათლების სპეციალისტთან, მშობელთან) თანამშრომლობა ეთიკური პრინციპების დაცვით,
– შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე და/ან სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე სტუდენტთა შეფასების, განხორციელებული ინტერვენციის და მხარდამჭერი აქტივობების დოკუმენტირება,
– სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე პირთა ასისტენტი ანგარიშვალდებულია საგანმანათლებლო დაწესებულების ადმინისტრაციასთან/ინკლუზიური პროფესიული განათლების სპეციალისტთან;
– სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე პირთა ასისტენტი ვალდებულია შეათანხმოს ყველა გადაწყვეტილება საგანმანათლებლო დაწესებულების ადმინისტრაციასთან/ინკლუზიური პროფესიული განათლების სპეციალისტთან;
– სპეციალურისაგანმანათლებლოსაჭიროებისმქონეპირთაასისტენტივალდებულიაწარუდგინოსყოველთვიურიანგარიში საგანმანათლებლოდაწესებულებისადმინისტრაციას/ინკლუზიურიპროფესიულიგანათლებისსპეციალისტს;
სარგო: 450 ლარი
სამუშაოდატვირთვა: სრულიგანაკვეთი
სამსახურისადგილმდებარეობა:თბილისი: სსიპსაზოგადოებრივიკოლეჯი „მერმისი“, მისამართი: 0178 თბილისი, გურამიშვილის 72 ბ;
ადგილების რაოდენობა:1
სასურველიპროფესია: სპეც. მასწავლებელი, ოკუპაციურითერაპევტი, სოც.მუშაკი
სასურველი საგანმანათლებლოხარისხი: ბაკალავრისოციალურმეცნიერებებში, განათლების, რეაბილიტაციისანრომელიმესხვადაკავშირებულსფეროში
სამუშაოგამოცდილება: მუშაობისარაუმცირესორწლიანიგამოცდილებასოცუზრუნველყოფის, რეაბილიტაციის, განათლებისანინკლუზიურიგანათლებისსფეროში. დაიშვებიანშეზღუდულიშესაძლებლობისმქონეპირებთანაღმზრდელადანძიძადმუშაობისგამოცდილებისმქონეპირები.
მინიმალური კომპეტენცია: „საქართველოსკანონიზოგადიგანათლებისშესახებ“. ,,საქართველოსკანონიპროფესიულიგანათლებისშესახებ“ ,,პროფესიულიგანათლებისრეფორმისსტრატეგია (პროფესიულიგანათლებისშუალედურისტრატეგიადასამოქმედოგეგმა 2013-2020 წლებისათვის), „ეროვნულისასწავლოგეგმა 2011–2016“, „სპეციალურისაგანმანათლებლოსაჭიროებისმქონეპირთაგანათლებისსახელმწიფოსტრატეგიადასამოქმედოგეგმა“
სასურველი უცხოენა: ინგლისურიენა
– საჯაროსკოლებში, სპეციალიზირებულიპროფილისმქონესკოლებში, დღისცენტრებში სპეციალურისაგანმანათლებლოსაჭიროებისმქონეპირებთანმუშაობისმინიმუმ 2 წლიანიპრაქტიკულიგამოცდილება;
– კომპეტენციაშეზღუდულიშესაძლებლობისმქონედა/ანსპეციალურისაგანმანათლებლოსაჭიროებისმქონეპირთაფუნქციურიუნარებისშეფასებისა;
– კომპეტენციაშეზღუდულიშესაძლებლობისმქონედა/ანსპეციალურისაგანმანათლებლოსაჭიროებისმქონეპირთათვისინდივიდუალურისასწავლოგეგმისშედგენისდაგანხორციელების;
– კომპეტენციაშეზღუდულიშესაძლებლობისმქონედა/ანსპეციალურისაგანმანათლებლოსაჭიროებისმქონეპირთარეაბილიტაციისდა/ანსწავლების.
უპირატესობამიენიჭებაპირს, რომელსაცდამატებითაქვს:
– სპეციალურისაგანმანათლებლოსაჭიროებისმქონეპირთამხარდაჭერისგამოცდილებაპროფესიულიგანთლებისმიღებისადადასაქმებისსაქმეში
–აქვსპროფესიულიგანათლებისსისტემაშიმუშაობისგამოცდილება.
– ავტობიოგრაფია
– სამოტივაციოწერილი
– სარეკომენდაციოწერილიწინარედასაქმებისადგილიდან
– პირადობისმოწმობისასლი
– განათლებისდამადასტურებელიდოკუმენტაცია (დიპლომისასლი)
– კვალიფიკაციისსხვადამადასტურებელიდოკუმენტები
დაინტერესებულმაპირებმაგამოაგზავნეთზემოთაღნიშნულიდოკუმენტაცია(ფოტოსურათთანერთად) ელ.ფოსტაზე mermisicollege@gmail.com. დამატებითიინფორმაციისათვისშეგიძლიათდაგვიკავშირდითტელეფონისნომერზე: 2 14 76 62; 2 14 76 63
კონკურსი ჩატარდება გასაუბრებისგზით. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ განაცხადების შერჩევის შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან (მითითებული ტელეფონის ან ელექტრონული ფოსტის საშუალებით).
გასაუბრების ზუსტი დროისა და თარიღის შესახებ კანდიდატებს ეცნობებათ დამატებით.